Nieuw
Video's
Alle verticale modellen. Vergelijken.
Alle horizontale modellen. Vergelijken.
Populaire opklapbedden. >>
Accessoires.
Meubels. Gemaakt voor opklapbedden.
Overig.
Wij beantwoorden snel uw vragen
* Onze openingstijden:
Mon - Thu: 8:00 - 17:00
Fri: 8:30 - 15:00
Sat / Sun: closed
De tarieven van uw telefoonprovider zijn van toepassing
Mon - Thu: 8:00 - 17:00
Fri: 8:30 - 15:00
Sat / Sun: closed
De tarieven van uw telefoonprovider zijn van toepassing
Algemene vragen
Hoe werkt de verzending?
Je bedkast wordt geleverd door een transportbedrijf. Kleine artikelen worden via GLS verzonden, tenzij het gewicht of volume te groot is.
Alle afspraken over de leverdatum kunnen rechtstreeks met de transporteur worden geregeld:
Voor de levering maak je telefonisch een afspraak of je ontvangt een e-mail voor een afspraak. Zo zorgen we ervoor dat je je gewenste product persoonlijk kunt ontvangen.
Waar is mijn bestelling?
Je kunt de huidige verzendstatus van je bestelling bekijken via de zendingstracering.
In de verzendmelding, die je per e-mail hebt ontvangen, vind je de link naar de zendingstracering.
Als de status van je bestelling "geleverd" is, hoewel je geen goederen hebt ontvangen, controleer dan eerst in de zendingstracering van de vervoerder of het pakket bij een buur of in een pakketwinkel is afgeleverd.
Als je verdere vragen hebt, je bestelling na meerdere dagen nog niet compleet is aangekomen, of als de status niet is veranderd, stuur ons dan een verzoek zodat wij het kunnen controleren.
Klik gewoon op de onderstaande knop.
Kan ik de leverdatum instellen?
Je kunt ons een voorkeursdatum doorgeven bij de bestelling, maar we kunnen niet garanderen dat deze datum wordt gehaald.
Bedkasten worden geleverd door een transportbedrijf. Dit bedrijf neemt direct contact met je op via e-mail of telefoon om een leverdatum voor te stellen.
Kleinere artikelen worden via pakketservice geleverd. In dit geval kunnen we de levertijd niet beïnvloeden.
Voor pakketdienstverleners zoals GLS kun je de verzendstatus online volgen.
Hoe wordt de retourzending van een bedkast uitgevoerd?
Als je je bedkast wilt retourneren, heb je de mogelijkheid om dit binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen te doen.
Klik gewoon op de onderstaande knop en stuur je verzoek naar onze klantenservice.
We rekenen een vergoeding van 250 € voor een retour of je stuurt je bestelling zelf terug. Bij het ophalen wordt je apart geïnformeerd over een afspraak via e-mail. Kijk daarom ook in je spamfolder.
Nadat de goederen in ons magazijn zijn aangekomen, worden ze onmiddellijk gecontroleerd en wordt het bedrag naar je overgemaakt.
Verpak de goederen voldoende (bij voorkeur in de originele verpakking) voor veilige verzending, aangezien meestal geen extra verpakkingsmateriaal kan worden meegebracht.
Levert SMARTBett ook naar het buitenland?
Het aanbod is gericht op alle klanten in Europa. De verzendkosten kunnen hier gevonden worden.
hier
Kan ik het opgegeven leveradres wijzigen?
Latere wijzigingen in het leveradres zijn alleen mogelijk als de goederen nog niet het magazijn hebben verlaten.
Stuur ons gewoon een aanvraag door op de onderstaande knop te klikken.
Als de goederen al het magazijn hebben verlaten of de levering al is gemeld, is een wijziging niet meer mogelijk.
Kan ik mijn bestelling wijzigen en artikelen en diensten toevoegen?
Het is mogelijk om artikelen of diensten toe te voegen aan een huidige bestelling (uitzonderingen zijn bestellingen met de betaalmethoden "op rekening" of "in termijnen").
Stuur ons gewoon een aanvraag met je wensen door op de onderstaande knop te klikken.
Stuur ons gewoon een aanvraag met je wensen door op de onderstaande knop te klikken.
Welke betaalmethoden kan ik kiezen?
Alle mogelijke betaalmethoden kunnen hier gevonden worden hier
Waarom heb ik nog geen factuur ontvangen?
Je factuurontvangst wordt pas verstuurd nadat de goederen zijn geleverd naar je geregistreerde e-mailadres en maakt geen deel uit van de levering.
Als je geen factuurontvangst hebt ontvangen een week na ontvangst van de levering, vragen wij je om in je spamfolder te kijken.
Als je de factuur daar ook niet kunt vinden, stuur ons dan gewoon een kort bericht door op de onderstaande knop te klikken.
Hoe ontvang ik een creditnota?
Creditnota's worden altijd door ons terugbetaald met de betaalmethode die tijdens het bestelproces is gekozen (uitzondering: tegen betaling bij levering).
Betalingen worden binnen 14 dagen na annulering terugbetaald. Als je geen creditnota hebt ontvangen na deze termijn, stuur ons dan je verzoek door op de onderstaande knop te klikken.
Als je een defecte terugbetaling hebt ontvangen, neem dan op dezelfde manier contact met ons op.
Voor een succesvolle verificatie hebben we het bijbehorende bestelnummer en een korte beschrijving nodig.
Voor een succesvolle verificatie hebben we het bijbehorende bestelnummer en een korte beschrijving nodig.
Waarom heb ik nog geen creditnota ontvangen?
Je ontvangt een creditnota in het geval van een retour of een daaropvolgende korting. In het geval van een retour kan de creditnota niet worden uitgegeven totdat wij het item dat je hebt geretourneerd hebben ontvangen en aan je bestelling hebben toegewezen.
Als je geen creditnota hebt ontvangen binnen 14 dagen na het verzenden van je retour, neem dan contact met ons op door op de onderstaande knop te klikken.