Welkom bij de SMARTBett klantenservice
Om je zo snel en eenvoudig mogelijk te helpen,
hebben we de antwoorden op de meest gestelde
vragen voor je verzameld.
Kun je het antwoord op je vraag niet vinden?
Neem dan persoonlijk contact met ons op.
Bel ons
Onze klantenservice staat voor je klaar. Wachttijd minder dan
5 minuten.
BEL ONS +49 (0) 5175 928 999 0
Schrijf ons via het contactformulier
Wij reageren
binnen
1-2 dagen
SCHRIJF ONS

Onze openingstijden:

Mo - Do: 8:00 - 17:00 Uhr
Fr: 8:30 - 15:00 Uhr
Sa / So: geschlossen

De tarieven van uw telefoonprovider zijn van toepassing.

Algemene Vragen
Je bedkast wordt geleverd door een transportbedrijf. Kleine artikelen worden verzonden via GLS, tenzij het gewicht of volume te groot is.
Alle afspraken over de leverdatum worden rechtstreeks met het transportbedrijf gemaakt:
Voor levering wordt telefonisch of per e-mail een afspraak met je gemaakt. Zo zorgen we ervoor dat je het gewenste product persoonlijk kunt ontvangen.
Als je je bedkast wilt retourneren, heb je de mogelijkheid om binnen 14 dagen na ontvangst van de goederen een herroepingsverzoek in te dienen. Klik gewoon op de knop hieronder en stuur je verzoek naar onze klantenservice. We brengen €250 in rekening voor een retourzending, of je stuurt je bestelling zelfstandig terug. Bij het ophalen word je per e-mail geïnformeerd over een afspraak. Kijk hiervoor ook in je spammap. Na ontvangst in ons magazijn worden de goederen direct gecontroleerd en wordt het bedrag aan je terugbetaald. Verpak de goederen goed (bij voorkeur in de originele verpakking) voor een veilige verzending, aangezien er meestal geen extra verpakkingsmateriaal wordt meegebracht.
JOUW VERZOEK
Het aanbod is gericht op alle klanten in Europa. De verzendkosten vind je hier
Bestellingen
Je kunt de huidige verzendstatus van je bestelling bekijken via de trackinglink. In de verzendbevestiging die je per e-mail hebt ontvangen, vind je de link voor het volgen van de zending. Als de status "geleverd" aangeeft terwijl je niets hebt ontvangen, controleer dan bij de tracking van de vervoerder of het pakket bij een buur of afhaalpunt is afgeleverd. Heb je nog vragen, is je bestelling niet compleet aangekomen of verandert de status niet? Neem dan contact met ons op via de knop hieronder.
JOUW VERZOEK
Je kunt een voorkeursdatum doorgeven bij de bestelling, maar we kunnen niet garanderen dat we deze kunnen naleven. Bedkasten worden geleverd door een transportbedrijf. Zij nemen rechtstreeks contact met je op per e-mail of telefoon om een datum voor te stellen. Kleinere goederen worden als pakket verzonden. In dat geval hebben wij geen invloed op de levertijd. Bij bezorgdiensten zoals GLS kun je de zending online volgen.
Wijzigingen van het afleveradres zijn alleen mogelijk als de goederen ons magazijn nog niet hebben verlaten. Stuur ons in dat geval eenvoudig een verzoek via de knop hieronder. Als de goederen al verzonden zijn of de levering is al aangekondigd, is een wijziging niet meer mogelijk.
JOUW VERZOEK
Het is mogelijk om artikelen of diensten toe te voegen aan een lopende bestelling (uitgezonderd bestellingen met de betaalmethoden "op rekening" of "in termijnen").
Stuur ons hiervoor een verzoek met je wensen via de knop hieronder.
JOUW VERZOEK
Betaling / Terugbetaling
Alle beschikbare betaalmethoden vind je hier
Je ontvangt de factuur pas na levering van de goederen op het opgegeven e-mailadres. Deze wordt niet meegeleverd met de bestelling. Als je één week na ontvangst van de levering nog geen factuur hebt ontvangen, controleer dan je spammap. Kun je daar ook niets vinden? Stuur ons dan een kort bericht via de knop hieronder.
JOUW VERZOEK
Creditnota’s worden altijd terugbetaald via de betaalmethode die je bij de bestelling hebt gekozen (uitgezonderd rembours). De terugbetaling gebeurt binnen 14 dagen na annulering. Als je na deze periode nog geen creditnota hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via de knop hieronder. Heb je een foutieve terugbetaling ontvangen? Neem dan op dezelfde manier contact met ons op.
Voor een succesvolle verwerking hebben wij het bijbehorende ordernummer en een korte omschrijving nodig.
JOUW VERZOEK
Je ontvangt een creditnota bij een retourzending of een latere korting. In het geval van een retourzending kunnen we de creditnota pas uitgeven zodra wij het geretourneerde artikel hebben ontvangen en aan jouw bestelling hebben gekoppeld. Als je binnen 14 dagen na het verzenden van de retourzending nog geen creditnota hebt ontvangen, neem dan contact met ons op via de knop hieronder.
JOUW VERZOEK
Annulering / Retourneren
Wil je een artikel retourneren dat geen opklapbed is? Geen probleem.
Uiteraard heb je een herroepingsrecht van 14 dagen na ontvangst van de goederen.
Om een snelle en soepele verwerking van de retourzending te garanderen, vragen wij je onderstaande instructies te volgen.
  1. Stuur ons een verzoek via de knop hieronder, zodat wij de retourzending aan je bestelling kunnen koppelen.
  2. Verpak het artikel op een manier waarop het onbeschadigd bij ons aankomt.
  3. Breng het pakket naar een pakketdienst naar keuze en stuur het terug naar ons. Let op: ongefrankeerde zendingen kunnen wij helaas niet accepteren.
Het spijt ons, want dit zou natuurlijk niet mogen gebeuren.
  1. Het is belangrijk dat je de schade direct meldt zodra je deze opmerkt. Zo kunnen wij snel handelen. Controleer daarom bij voorkeur alle pakketten en onderdelen vóór montage.
  2. Stuur ons een korte omschrijving via de knop hieronder. Na ontvangst van je verzoek nemen wij zo snel mogelijk contact met je op over het verdere verloop.
JOUW VERZOEK
Binnen de eerste twee jaar na levering heb je wettelijk recht op garantie. Als je hier gebruik van wilt maken, stuur ons dan je verzoek via de knop hieronder. Wij bekijken de documenten die je hebt toegestuurd en nemen zo snel mogelijk contact op om het verdere verloop van de klacht te bespreken.
JOUW VERZOEK
Om je bestelling te annuleren, stuur ons een verzoek via de knop hieronder. Na succesvolle controle en annulering van je bestelling ontvang je een bevestiging per e-mail en wordt het openstaande bedrag direct teruggestort.
JOUW VERZOEK
Het spijt ons, want dit zou natuurlijk niet mogen gebeuren.
Uiteraard vervangen wij het artikel kosteloos indien gewenst.
  1. Stuur ons je verzoek met een korte omschrijving van het artikel via de knop hieronder. Na ontvangst van je aanvraag ontvang je zo snel mogelijk informatie over het verdere verloop.
JOUW VERZOEK
Beveiliging en algemene voorwaarden
De algemene voorwaarden zijn te vinden hier
Het herroepingsrecht en het voorbeeldformulier voor herroeping zijn te vinden hier
Wij hechten veel waarde aan de bescherming van je persoonlijke gegevens. Ons volledige privacybeleid is te vinden hier